Homepage Forums Leven met boezemfibrilleren Welke triggers voor fibrilleren heb jij ontdekt? Reageer op: Welke triggers voor fibrilleren heb jij ontdekt?

#17132
Leo
Deelnemer
Up
0
Down
::

Van totaal histamine vrij ben ik de laatste 2 maand overgestapt naar histamine arm. Voor mezelf bewezen, wat beslist AF opwekt, is het gebruik van alcohol, spinazie, zuurkool en meerdere tros tomaten
Een tomaat in de sla is ok evenals satésaus en taugé in bami. Maar als ik dit 2 dagen achter elkaar eet gaat het mis.
Mogelijk draagt het gebruik van L Glutamine hier ook op positieve wijze aan bij.
Ook herken ik wat Dini zegt, dat lichamelijke inspanning problemen veroorzaakt. ‘s Morgens sporten en ‘s middags zwaar werk in de tuin bijvoorbeeld zorgt dat ik de volgende dag problemen heb, maar op 1 dag alleen een flinke fietstocht of wandeling doet me geen pijn.
Pillen die ik (moet) nemen zijn Xarelto, 80 en 40mg Solatol, 2 tabletten magnesium en 1 tablet Tacal calcium D3.
Bijna elke aanval heb ik kunnen herleiden tot wat ik heb gegeten of gedaan, maar het betekent dat je uiterst bewust moet leven