#5645
Henri
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hi ben sinds de bijeenkomst ook Glutamine gaan gebruiken en het heeft direct effect bij mij.
Ik gebruikte sotalol, maar dat werkte niet goed hartslag werd te laag en en onregelmatig en ben dat eerst zelf en later in overleg met de cardio af gaan bouwen. Frequentie van de aanvallen is wat afgenomen, nog steeds wel een in de een max twee weken. Tijdens een aanval gebruik ik dan nog sotalol, maar die werkt volgens mij niet.
Ik had/heb naast AF ook het gevoel van andere ritmestoornissen en die hielden vrijwel meteen op toen ik begon te gebruiken. Vorige week fietsproef gedaan en holteronderzoek naar de deze andere ritmestoringen.Bewust die avond er voor halve dosis en de op de dag zelf geen Glutamine ingenomen en meteen weer verschijnselen. Nu uitslag afwachten.
Net terug van lang weekend weg met het vliegtuig. Meestal heb ik op een vliegreis met hotel wel een aanval. Dit keer niet. Een avond wel wat gerommel, maar dat zette niet door; een valse start. Wel wordt het ritme op dit moment weer onrustiger als ik op de linker zij ga liggen. Late maaltijd (volle buik) wil ook een trigger zijn, net als alcohol en slaap tekort. Ik kan dus niet kiezen in de pol, je zou er meer moeten kunnen kiezen.
Ik gebruik ongeveer 6-7 gram 2x per dag van Holland en Barrets, maar ben op het merk wat Rob hierboven noemde en kan voor 25 euro 2kg kopen. Dus bedankt voor de tip.