Heleen
Deelnemer
Up
0
Down
::

Beste Bianca, Myrthe en mede AF-lotgenoten,

Ook ik ben na overleg met mijn huisarts en behandelend cardioloog begonnen met inname van extra Glutamine. Ik vind het de moeite waard om te proberen. Vooralsnog neem ik het nog te kort om resultaten te delen. Ik heb diagnose paroxismaal AF en momenteel wordt er in het AMC Hartcentrum erfelijkheidsonderzoek gedaan naar een ziekteveroorzakende mutatie. Mijn moeder overleed namelijk op relatief jonge leeftijd (64) aan hartfalen als gevolg van gedilateerde cardiomyopathie. Vraag is of mijn AF ook in relatie staat hiermee…
Ik ben 47 jaar, leef gezond en ben vooralsnog heel fit. Ik heb nu al een poos dagelijks aanvallen van AF variërend van 5 min tot enkele uren. Ik neem dan medicatie (sotalol) en dat helpt maar geeft bijwerkingen. Ik ben dus bezig te onderzoeken wat er verder voor mij werkt, wat triggers zijn en hoe ermee te dealen in het dagelijks leven (gezin, werk, sport). Een behoorlijke zoektocht…
Ik houd jullie op de hoogte van mijn bevindingen met de Glutamine! Succes allemaal, groet van Heleen