#4628
Roelof
Deelnemer
Up
0
Down
::

Goedemorgen,

Ik heb nu ruim drie maanden glutamine plus gebruikt en moet zeggen dat ik vooral in het begin behoorlijke verbetering voelde.
Ik had ongeveer en keer per twee weken een aanval en dan gebruikte ik Bisoprolol en Flecainide tezamen, dan duurde het ongeveer 2-3 uur voordat het hartritme weer hersteld was.
Met het gebruik van de glutamine werden de aanvallen steeds korter en uiteindelijk hoefde ik ook geen medicijnen meer te gebruiken en herstelde het ritme vaak binnen een half uur, en uiteindelijk zelfs al na vijf minuten.
Toch voel ik veel onrust en stress door het BF omdat het altijd een beetje aanwezig is in je onderstroom aan gedachten.
Nu heb ik de laatste twee weken weer lange episodes gehad en moest ik ook de medicijnen weer gebruiken om het ritme te herstellen en duurde de aanvallen weer 6-7 uur.
Dit is ineens een behoorlijke stap terug.
Ik weet bij eigen ervaring dat mijn uitlokker voor BF toch stress is en de angst voor een nieuwe aanval.
Ik twijfel nu ook om een ablatie te ondergaan, maar weet niet of dat op dit moment een juiste beslissing is.
Mijn twijfel is om de glutamine een kans te geven en het half jaar gebruik vol te maken, omdat het tot voor twee weken geleden zeer hoopvol
leek.

Is het mogelijk doordat mijn stress niveau hoger is geworden de aanvallen langer duren?
Ik moet er wel bij vermelden dat de heftigheid tijdens de aanvallen minder is dan voor het gebruik van glutamine.
En is het verstandig als om een ablatie te ondergaan als er nog veel stress aanwezig is?

Groet Roelof