#4600
Rob Wubs
Deelnemer
Up
0
Down
::

Goedendag. Mijn naam is Rob Wubs en ben 52 jaar oud en veel aktief met sporten. In 2013 kreeg ik voor het eerst te maken met een episode van BF. Met cardioversie werd de synusritme weer hersteld. Toen onderzoeken gehad, maar ik was kerngezond. Niets aan de hand met mijn hart en bloedderuk. De cardioloog catoriseerde mijn BF als paroxismaal. Na een half jaar kreeg ik weer een aanval en heb toen ook cardioversie gehad. Ben op Metropolol gezet, maar kreeg daar verschrikkelijke bijwerkingen van. Toen op de Diltiazem. Soms heb ik nog een aanval, maar dat is niet meer dan 4x per jaar en ze zijn dan heel mild (geen hoge hartslag, geen duizelingen, etc.). Maar al met al toch een onprettig gevoel dat je hart niet netjes in ritme is. En altijd hersteld het synus-ritme zich na een paar uurtjes vanzelf (gelukkig). Slik magnesium, L-carnitine, Q10 en Omega-3. De laatste tijd heb ik soms hele korte episodes van slechts een paar seconden. Ik ben vandaag begonnen met de L-Glutamine van MuslePharm, 10 gram in de ochtend en 10 gram in de avond. Ik heb hierover twee vragen: 1) hoe lang moet je L-Glutamine gebruiken om er iets van te merken? Hebben jullie al ervaringen opgedaan? en 2) ik lees soms wilde verhalen over L-Glutamine. Het zou kankerverwekkend zijn en het zou je eigen glutamine-aanmaken bijna stil leggen. Wat is hiervan waar?
Overigens ben ik blij dat jullie onderzoeken doen naar AFIB. Ik blijf jullie volgen!