#3971
D.
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hi Frans!

JA ik merk effect! Ik slik overigens nu nog 4 x 10gram 100% pure L-glutamine van Precission Enginering (Holland & Barret) Dit doe ik nu 2 maanden. Omdat er in dit forum wordt geschreven over L-A-Glut, heb ik contact gelegd met Fresenius Kabi (ook in dit forum genoemd als mogelijke proefpartij). Heeft even geduurd maar als ik een verwijzing krijg willen ze me helpen en leveren!

Mijn lange aanvallen zijn nagenoeg weg, tijdens sporten bij het hartrevalidatie centrum merkte ik langdurige onregelmatigheden op. Daar hebben ze toen een ecg gemaakt. Wat ze zagen was geen BF maar Meervoudige-overslagen (best veel) uit de boezems. Op mijn vraag of dit een gevolg is van BF antwoorde de arts (had mijn dossier niet ingezien) dat het vaak wordt gezien als voorstadium….Als ik gevoelig zou zijn voor BF zou dit een trigger kunnen zijn. HUHH!? is er dan sprake van reverse-engineering?!

Wat ik wel merk is dat ik meerdere keren BF (onregelmatigheden) lijk te hebben maar heel kort. Of er is een nieuwe ritmestoornis 🙂 Maar inderdaad langer dan 1 tot 15 minuten duurt het niet en met maar een frequentie van 80 ipv 180. Soms 3 keer per dag, soms een dag niet. Nog steeds irritant maar die lange episodes lijken weg (afkloppen) en dit terwijl ik 3 x 4 uur per dag last had.

Ik heb de arts gevraagd om een 7 dagen holter, maar die vindt dat niet nodig. Ik heb een plakboek vol met ecg waar BF op is geregistreerd dus waarom nog meer stroken? Op mijn verhaal dat ik denk dat het aan het veranderen is en minder/anders wordt… krijg ik een verhaal over AF-BEGETS-AF en dat ik het waarschijnlijk minder heftig ervaar.

hahahaha, dat krijg je als je on-officieel meedraait als proefpersoon. Het L-Glut verhaal wil niemand naar luisteren. Je hebt AF en dat geneest zich niet vanzelf….. of toch wel 🙂

Ik zie straks dr. de Groot! (spannend)
Groet, Dennis