#3832
D.
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hi Frans, gatverdarrie dat is geen fijn bericht.

Kan me voorstellen dat je ondertussen gewend bent geraakt aan BF aanvallen op zichzelf, maar dat aangezien je voorzichtig hoopt en begint te geloven dat ze weg blijven je goed schrikt en flink baalt!

En toch…. die L-glutamine… deze week begin ik er toch een soort van / heel voorzichtig in te geloven. Misschien ben ik te snel, heb ik het mis, speelt er een placebo effect, of spelen er hele andere varianten een rol. Maar waar ik eerst elke dag meerdere aanvallen van van 2 a 3 uur wegslikte, begint er nu meer tijd tussen te zitten en duren de aanvallen nu nog maar 5 tot 15 minuten. terwijl er geen aanpassingen in medicijnen zijn geweest. Maar nogmaals grote slag om de arm, kan volgende week zomaar anders zijn….

Daarnaast is er op internet een hele hoop materiaal te vinden over overtrainde sporters en mensen die door trauma en/of operaties weinig voedingstoffen op kunnen nemen, een daardoor een tekort opbouwen van diverse stoffen waaronder L-glutamine. 1+1=3 hoop ik want door mijn maagoperatie eet ik heel weinig en wordt (werd) BF steeds heftiger.

Die L-glutamine van body & fit, heb ik vervangen door een pot van Holland & Barret (omdat ik wil weten wat ik slik) en neem nu (schrik niet) 2 x 20 gram per dag. Pot kost 40 euro en doe je een week mee. Ik mix het in de ochtend en voor slapen gaan door een flinke beker optimel-yoghurt-drink zodat je niets vreemd proeft (via water is ‘t niet te doen) Ik ben nu 2 weken onderweg + 3 weken de pot van body & fit 10 gram per dag. En toch……. zou het?…..hoop het!

Sterkte Frans, ga je voor een 3e ablatie?