Homepage › Forums › Boezemfibrilleren en behandelingen › Eigen toepassingen › GeranylGeranylAceton (GGA) Selbex › Reageer op: GeranylGeranylAceton (GGA) Selbex
Ik slik niets (wel bloedverdunners natuurlijk) en neem een flecainide tablet bij een aanval. Meestal na 5-24 uur over.
Ik heb Selbex gekocht via website in Japan maar kwam erachter dat wanneer je huidklachten hebt dit ernstig verergert kan worden door Selbex, dus heb ik het niet gebruikt. Indien iemand belangstelling heeft om het over te nemen???
Verder gebruikt ik zo’n beetje alles wat hier wordt aanbevolen, Creatine L-glutamine, citrullinemalaat en taurine. Ik moet zeggen dat creatine echt merkbaar helpt wanneer ik me niet helemaal prettig voel en een AF verwacht.
Ik gebruik ook nog een heleboel vitamine en andere mineralen (magnesium en Kalium) en ook Q10.
Wat wat doet geen idee, maar ik heb i.p.v. 2-3 x per week, 1 x per 10 dagen tot een paar weken. Soms is het weer even in een cluster.
Het blijft lastig. Na 2 x een mislukte ablatie hoe ik het hier maar bij, en kies er dus voor om geen betablokker te nemen. Met een rusthartslag van gemiddeld 46 is een betablokker niet te doen.