Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Ablatie Reageer op: Ablatie

Bert
Deelnemer
Up
0
Down
::

Na 2,5 jaar zijn mijn hartritmestoornissen en flutter na de 3e Ablatie weer teruggekomen. Afgelopen vrijdag mijn 4e Ablatie ondergaan. Deze voelde anders dan de vorige keren en ben veel meer moe. In rust een hoge hartslag van 137 spm, die dan na een tijdje zakt naar 45 spm en alles daar tussenin. Mijn pacemaker staat nog afgesteld op 60 spm dus die 45spm vond ik vreemd. Met de pacemaker technieker gebeld, die vertelde me dat bij dergelijke grote verschillen in hartslag de oximeter het niet meer kan meten. Dagelijks contact met de EHH die in eerste instantie voorstelde om nu een elektrocardioversie uit te voeren. Ik heb daarvoor zo vlak na de Ablatie bedankt. Gevoelsmatig denk ik dat dit niet goed is voor mijn hart. Nu, met wat medicijn aanpassingen gaat het al wel een stuk beter. Ben al een paar middagen een stukje weesten wandelen. Zie het in elk geval positief in en ga ervan uit dat het steeds beter gaat worden.

Gr Bert