Homepage › Forums › Leven met boezemfibrilleren › Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren? › Reageer op: Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren?
Aan alle geïnteresseerden die dit lijntje volgen:
Het liefst wil ik mijn lichaam gezond houden door te bewegen en goede en gevarieerde voeding te gebruiken en zo min mogelijk voedseltoevoegingen en medicijnen te gebruiken.
Ik ben niet perfect in balans en door allerlei oorzaken wijk ik toch van dat principe af. Naast het gebruik van Desloratadine 5mg dagelijks dat mij enorm helpt het boezemfibrilleren te voorkomen, gebruik ik sinds mijn CVA in 2014 ook Flecaïnide acetaat dagelijks. Stoppen daarmee gaf vrij snel weer een aanval van boezemfibrilleren.
Onlangs ben ik ook L-Glutamine in poedervorm gaan gebruiken zoals op deze website staat beschreven, omdat heel af en toe nog een aanval van boezemfibrillatie doorbrak. Het lijkt effect te hebben en een bijkomend voordeel is dat het een verzadigd gevoel geeft, wat mij helpt mijn overgewicht te verminderen.