Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Pacemaker Reageer op: Pacemaker

Mans
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo,
Mijn nederlands is verre van goed dus excusses daarvoor.
In October 2022 corona gehad.Vier dagen 20 uur per dag geslapen daarna conditie weg en weer langzaam gaan opbouwen.Voor corona kon ik 60 km fietsen of 20 km wandelen en naar de fitness.
In november 2022 bleek dat ik toch bij inspanning heel gauw moe werd.Ik kon mijn vrouw niet meer bijhouden met fietsen.Ik dacht ik ga medisch trainen om mijn conditie op te bouwen.
De fysio stuurde mij eerst naar de huisarts.De huisarts luisterde naar mijn hart en longen.Mijn vrouw zei mijn man heeft ook adem stops.Hartfilmpje bij de huisarts gemaakt en een longfoto laten maken.
Uitslag beide niet goed.Afspraak gemaakt bij de Phisical Assistant (cardioloog) het voorstel was hart reset want ik had boezemfibrileren.Dat op je long is niet spannend zei de longarts.Wat wil je eerst aanpakken ik zei mijn hart.
Na de eerste hart reset voelde ik mij de eerste paar dagen als herboren maar de klacht van snel moe kwam snel terug.Daarna nog 5 hart resetten gehad waarbij sommige helemaal geen effect hadden.
Volgende voorstel we gaan een ablatie doen.Werd wakker op de IC in verband met Apneu .Een week weer als herboren daarna dezelfde klackt snel moe.Een tweede ablatie ook op de IC beland en daar ben ik zeer slecht uitgekomen zeer moe ik moest een week bijkomen kompleet gesloopt.En blaasontsteking opgelopen.Daar slik ik nog steed een cranberry capsule voor want de de blaasontsteking is drie keer terug gekomen.Het volgende voorstel was een pacemaker met een hisablatie.Dit was voor allebei een peace of cake.Na de hisablatie voelde ik mij twee weken als herboren daarna weer snel moe.Klacht bij de cardioloog neergelegd voorstel algeheel bloedonderzoek.Uitslag vitamine D tekort eerst 2000IE geslikt.Op advies van iemand van de Etos veel meer gaan slikken 10000 EI per dag.
Voelde mij weer een paar dagen weer ok en daarna kakte ik weer in.Weer bij de cardioloog geweest we gaan weer een echografisch onderzoek van je hart doen om te kijken naar de pompfunctie van je hart.
Dat gaat 8 augustus gebeuren en de uitslag op 27 augustus.Dus 3 maanden moe zijn.
Voor de Apneu heb ik een zuurstof apparaat die via twee slangetjes die 2 liter zuurstof per uur in de neus blaast.
Mijn Apneu is complex een klein beetje OSA en veel CSA.
Nu nog 6 ademstops per uur.
Daar heb ik mij nog nooit beter bij gevoeld.