Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Meer last na ablatie Reageer op: Meer last na ablatie

Dick
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hai Ritha en Frans,

Ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
Ook ik ben bekend met AF al sinds 2008.
Tot 2018 geen medicatie geslikt en ik kreeg het zelf altijd weg door mijn adem in te houden en druk te zetten op mijn borstkast en soms met springen.3 x maal is het in al die tijd niet gelukt.2014 elektrische cardioversie en 2023 jan en 2024 (2 weken terug) chemische cardioversies.
Vorig jaar stond ik op lijst voor een ablatie maar omdat het in 2023 redelijk goed ging(gestopt met alcohol en 12 kilo afgevallen)en dus dacht dat ik het lek boven had in overleg met de cardioloog van de lijst afgehaald.Tot….2 weken terug..ik rende even naar de voordeur en het schoot er plots weer in,kreeg het niet weg met de bekende trukjes en dus naar het zieken voor chemische cardioversie.Nu heb ik na deze chemische cardioversie elke dag wel even dat erin springt voor een paar seconden en ook veel overslagen.Zoals het er nu uit ziet wil ik weer op de lijst voor een ablatie.Hoe gaat het nu met jullie en hebben jullie alweer een ablatie gehad en is dat nu wel redelijk gelukt?!
Hopelijk wel!
Mvg
Dick