Homepage › Forums › Leven met boezemfibrilleren › Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren? › Reageer op: Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren?
Jan dank je wel voor de reactie, ik zelf heb 5 jaar geleden een ablatie gehad ivm een boezem flutter waarna ik wel wat onregelmatigheden en soms verhoogde hart slag vernam.
Dit is bij controle naar voren gekomen als AF maar ik heb er niet heel veel last van. soms valt het me dagen of weken niet op ( let ik er niet op ) en dan weer merk ik wat dubbelslagen en soms een paar minuten wat hogere hartslag. Vooral bij stress maar ook bij periodes met veel last van de sinussen en andere allergie klachten of ontsteking klachten. Vandaar dat ik geïnteresseerd raakte in jou verhaal en het onderzoek.
Ik weet als ik het aan mijn cardio vraag dat hij gaat zeggen nee sta ik niet achter er is maar een oplossing en dat is weer ablatie maar daar sta ik mede door mijn angst stoornis/trauma met ziekenhuizen niet snel achter. Hoe heb je je jou huisarts kunnen overtuigen ?
Bvd
Marco