Homepage Forums Leven met boezemfibrilleren Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren? Reageer op: Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren?

Ritha
Deelnemer
Up
0
Down
::

8 januari had ik dan mijn 2e ablatiebehandeling, 2 x uitgesteld. Het is goed verlopen, alleen een nabloeding (uitwendig) gehad in de lies. Ik mocht rond half 9 ‘savonds naar huis, helaas begon het thuis weer te bloeden en pas de volgende dag gestopt. Nu een week later gaat het wel goed, alleen irritatie (jeuk) waar het verband heeft gezeten vurig rood en opgezwollen. Ik ben een dag voor mijn ablatiebehandeling gestopt met de antihistamine omdat ik eerst wil ontdekken of de behandeling nu wel succesvol is. Bij drie longvenen moest er nog met hitte behandeld worden. Voor ik de behandeltafel opging had ik de cardioloog gevraagd wat ze precies gingen doen, want mij was verteld nogmaals de pulsedfield ablatiebehandeling. Hij vertelde dat ze het nu met hitte gingen doen en in kaart gingen brengen waar de problemen nog zaten. Duidelijkheid vind ik heel belangrijk😉. Toch net een antihistamine tabletje genomen in de hoop dat mijn jeuk dan minder wordt 🫣. Nu hoorde ik van mensen dat ze geen antihistamine mogen slikken na een hartinfarct, bij de medicatie die ze hebben? Ik heb ook veel medicatie. Verwarring ontstaat er nu een beetje bij mij. Zal er eens naar informeren anders bij mijn cardiologe.
Groetjes Ritha