Homepage › Forums › Leven met boezemfibrilleren › Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren? › Reageer op: Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren?
Hoi Ritha,
Bedankt voor je bericht, ook nu antihistamine (nog) niet veel lijkt te doen. Toch erg bedankt dat je je ervaring met Desloratadine blijft melden, ook als je zou besluiten te stoppen.
Soms moet je lichaam ook wennen aan een nieuw evenwicht en met die ingrepen in februari en mei duurt het misschien langer dan normaal gesproken.
Hoewel jij en ik niet meedoen aan een wetenschappelijke trial zijn er zijn er wel mensen waarvan ik weet die Desloratadine hebben gebruikt of nog gebruiken.
Zo spectaculair als ik het nut ervan heb ervaren heb ik nog niet gehoord, maar wel dat de aanvallen verminderden. Zoals je schrijft ben je erg bewust bezig met gezonde eet- en leefgewoontes, dat is altijd goed en speelt ook bij boezemfibrilleren vaak een belangrijke rol. Met jou, hoop en wens ik dat er verbetering op gaat treden. Groetjes Jan