Homepage Forums Leven met boezemfibrilleren Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren? Reageer op: Is antihistamine een nieuw geneesmiddel voor boezemfibrilleren?

janvdwerke
Deelnemer
Up
0
Down
::

Goedenmiddag Lucy,
Bedankt voor je vraag. Ik meende dat ik dit antwoord eerder heb geschreven en stuur het iets minder gedetailleerd opnieuw

Toen ik destijds mijn verzamelde data aanbood aan AFIP heb ik een paar ritmestrookjes als PDF toegestuurd en een door mijzelf handmatig bijgehouden Excel file, waarin opgenomen: datum en tijdstip; aanvang en duur atriumfibrillatie; met eventuele bijzonderheden zoals start medicatie of een bijzondere stressvolle gebeurtenis of bepaald voedsel.
De ritmestrookjes, gegenereerd op de iPhone als PDF allemaal van al die jaren toesturen was niet zo zinvol en AFIP kon door het delen in de Gezondheids APP op mijn iPhone goed de gewenste gegevens verwerken. Voor delen van medische data en biometrie kun je in de Gezondheidsapp kiezen welke data je wilt delen en met wie. Dat kan alleen met iemand die een Apple account en/of hardware heeft volgens mij. Uitgebreide informatie is te vinden via de volgende link: https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph5ede58c3d/ios
Ik kende de Hearth Report app niet en heb die even uitgeprobeerd en die maakt ook grafieken zag ik. 2 punts ECG ritmestrookjes zag ik daar niet bij. Bedankt voor de tip.
Mocht je nog vragen hebben na deze toelichting, dan beantwoord ik die gaarne.