Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Ablatie Reageer op: Ablatie

Bert
Deelnemer
Up
0
Down
::

Beste allemaal, mijn eerste keer op dit forum.
In 2009 is bij mij voor het eerst AF geconstateerd. Ondanks de medicatie werd dit in de loop der jaren alleen maar heftiger. In 2015 werd het sick sinus syndroom bij met vastgesteld. Hiervoor is een pacemaker geïmplanteerd. Het AF en inmiddels BF werd alleen maar erger. Ik kan elk medicijn opnoemen dat ik genomen heb, maar ik heb ze zonder uitzondering allemaal wel geslikt. Na de vele cardioversies zowel chemisch als elektrische in 2018 eerst een ablatie via de lies gehad, echter zonder resultaat. Weer vele medicijnen en cardioversies verder in 2022 de 2e ablatie gehad echter weer geen resultaat. Nu ook hartflutter erbij gekregen. Weer vele cardioversies verder en middels Amiodaron en metropolol wordt mijn hart nu rustig gehouden in afwachting van de 3e gelande ablatie in oktober. Hoop dat het nu wel gaat lukken. Anders is een hisablatie wellicht mijn laatste redding Daar ik echt alle verkrijgbare medicijnen al heb gehad en niets helpt.
In vogelvlucht mijn situatie. (70 jaar)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Bert.
  • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Bert.