Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Meer last na ablatie Reageer op: Meer last na ablatie

#18266
Ritha
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hoi Frans,
Wat een gedoe toch allemaal met het boezemfibrilleren en dat we zoekende zijn naar goede oplossingen en toch steeds weer een dreun krijgen. Ikzelf heb door de jaren heen steeds vaker bf gekregen maar meestal juist in rust, niet met sport. En een infarct begin februari. Daarom was ik erg blij dat ik de pulsedfield ablatiebehandeling kreeg, toch afgelopen nacht ook weer bf gekregen, 2e keer na 5 mei. Je blijft dan onzeker. Gaat het later toch nog beter, moet er litteken weefsel gevormd worden, terwij mijn broer na zijn ablatiebehandeling nergens meer last van had. Wat is wijsheid? Zou ik nog een tweede ablatiebehandeling doen als blijkt dat dit niet afdoende is geweest? Misschien wel als het weer om de paar dagen aanwezig is en je kan niks meer opbouwen. En straks eerst maar weer 80 mg sotalol slikken in de hoop dat mijn sinusritme terug komt 😉😏. Sterkte Frans met welke keuze je ook maakt! Wat zou het mooi zijn als er iets komt wat de kwaal zou weghalen en niet alleen de symptomen! Ze mogen mij dan boven aan de lijst zetten 😉