Homepage Forums Leven met boezemfibrilleren Hoe omgaan met boezemfibrilleren? En wat werkt voor mij? Reageer op: Hoe omgaan met boezemfibrilleren? En wat werkt voor mij?

#17882
Ritha
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hoi đź‘‹
Ik ben Ritha 59 jaar en een aantal jaren boezemfibrilleren. Op dit moment gebruik ik 3x 40 mg sotalol per dag en bloedverdunners. Helaas ga ik er de laatste maanden vaak doorheen met mijn boezemfibrilleren. Ik heb wel het gevoel dat de aanvallen iets korter zijn geworden door de l glutamine denk ik. Helaas begin febr dit jaar een lichte hartinfarct gekregen, ik was al wat langer benauwd maar gaf het biezemfibrilleren daar de schuld van. Gedotterd en twee stents gezet en een tas met pillen đź’Š. Gelukkig geen schade aan het hart opgelopen, en ik had een maand geen boezemfibrilleren meer, maar helaas dook het een week geleden weer de kop op. Gisterenavond mijn sotalol vergeten en rond 5 uur vanmorgen weer boezemfibrilleren, 80 mg ingenomen en plus l glutamine,mijn hartslag is gelukkig nu rond 10 uur weer rustig en dat is voor mij wel heel snel, normaal varieert het van 15 tot 30 uren maar de laatste tijd 15 tot 20 uur en denk door de l glutamine. Ivm hartinfarct moet ik proberen om de verzadigde en transvetten te mijden, daar was ik al mee bezig maar nu dus nog gezonder gaan leven.
Al met al veranderd er veel in je leven en moet je vechten voor je gezondheid en strijden tegen je onzekerheid 🤔
Toch genieten kan ook nog vaak gelukkig 🍀