#17579
Ritha
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo, ik heb veel berichten hier gelezen en wil mijn hart ook even luchten. In mijn overgang is het boezemfibrilleren begonnen en dacht eerst, dat zal er wel bijhoren en wist het ook niet te plaatsen. Het begon met 1x in een jaar ongeveer en naar een aantal jaren werd het vaker en langer de aanvallen. Dokter stuurde mij door en ik kreeg metropolol en bloedverdunner die ik moet blijven gebruiken ivm in het verleden een trombose been. Mijn boezemfibrilleren was even weg met medicatie maar tzt hielpen ze niet en werd ik ook somber van de metropolol. Toen sotalol en ging beter, 2x 40 mg. Anderhalf jaar ging dat prima tot twee mnd geleden, weer boezemfibrilleren, nu 3 x 40 mg en hielp nog niet. Vorige week voor het eerst een cardioversie gehad en een pot l glutamine gekocht om te proberen. Mijn aanvallen houden rond de 30 uur aan en bij iets inspanning zak ik inelkaar. Mijn twee broers hebben hartfalen,1 broer is al eens gedotterd,nichtjes hebben al hartproblemen en trombose en mijn ouders hadden ook hartfalen,waaronder ook boezemfibrilleren en trombose. Op mijn gebruiksaanwijzing vd l glutamine staat, niet meer dan 6 schepjes van 1,5 gr per dag, dus daar ga ik maar eens mee beginnen, 2x per dag drie schepjes. Trouwens ik drink geen alcohol en nooit gerookt en heb geen overgewicht. Mocht ik ergens aan mee kunnen doen voor onderzoek dan sta ik daar voor open. Groetjes Ritha

  • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door Ritha.