Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Eigen toepassingen antazoline en gga……. big farma?? Reageer op: antazoline en gga……. big farma??

#16979
Leo
Deelnemer
Up
0
Down
::

In kort mijn BF geschiedenis:

Ca 12 jaar terug kreeg ik BF , wat overging toen ik stopte met rode wijn (gemiddeld 2 glazen per dag).
Negen jaar geen rode wijn en geen BF. Ca 3 jaar geleden kreeg ik spier reuma. Medicatie: stevige prednison kuur. Na 4 weken prednison kreeg ik weer BF. Ca 2 keer p/w en wel heftig
Na 1 jaar kreeg ik mijn eerste ablatie, na een maand geen probleem kwam het in veel hogere frequentie (4x p/w) terug maar minder heftig. Afgelopen januari kreeg ik mijn 2e ablatie.
2 weken zonder problemen, maar daarna weer ca 4 p/w en erg heftig.
Eind maart weer een heel heftige aanval. Zo heftig dat ik op bed moest gaan liggen, Daar besluit genomen om mezelf een hartmassage te geven. Gedurende 5 minuten elke seconde 1 slag.
Ongelooflijk maar echt waar, na 5 minuten was het over. Ik had toen een remedie gevonden, maar nog niet de oorzaak. Gaan googelen op voedsel en BF en kwam terecht op het bericht van stichting AFIP over histamine en BF. Ik wist niet wat histamines waren, maar toen ik las waarin histamine voorkwam, besefte ik dat ik eigenlijk alleen maar histamine at.
Cruesli, noten, oude kaas, pindakaas, franse kaas,zuurkool,spinazie enz.Ik ben toen een strikt histamine dieet gaan volgen en ben nu 2 maanden vrij van BF. Wel heb ik een aantal keren bewust gezondigd en werd meestal afgestraft, maar niet erg heftig. Tot 2 keer toe ook een aanval gekregen, zonder te weten waar dat vandaan. Na een bewuste fout, waarna het heel mild een dag aanhield heb ik weer succesvol mijn hart gereset met een hartmassage.

Omdat histamine in zoveel etenswaren zit, ben ik ook op zoek naar een antihistamine en ben begonnen met loratadine, maar kan nog niet zeggen dat dit helpt.
Graag hoor ik of er meer mensen deze ervaring hebben en wat zij gedaan hebben om van BF af te komen