Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Doorbranden bundel van his en pacemaker laatste optie Reageer op: Doorbranden bundel van his en pacemaker laatste optie

#16343
dev@whello.id
Sleutelbeheerder
Up
0
Down
::

Beste Ad,
Komt mij allemaal bekend voor ,heb zelf al meer dan 25 jaar last van deze kwaal met in 2007
de eerste ablatie de minimaze en tot 2019 nog 4 ablaties via de lies.
Bij alle ablaties is het probleem nooit helemaal weggeweest, na de laatste ablatie is het zelfs nog erger
geworden met standaard om de dag ritmestoornissen van periodes van 8 tot 24 uur achterelkaar.
Wat mijn leven als zzper in de bouw behoorlijk beinvloed ,nu een rust periode van een half jaar ingelast om
te kijken of het ook stress gerelateerd is….wat helaas niet het geval is er is helemaal niks veranderd
wat klachten betreft.
Ben nu bezig voor een second opinion in het umcg bij cardioloog blaauw die nog contact op zou nemen over
een evt 6e keer een ablatie …..maar zit zelf ook meer te denken aan een hisabatie om maar van deze onzekere kwaal
verlost te zijn…..dus wacht nog op een gesprek ,laat het horen hoe dit uitpakt !
Wou ook nog zeggen dat mijn leeftijd 57 jaar is !
jij sterkte in het maken van evt beslissingen en hoop het dan te horen via dit forum

Groet Jaap .