#14942
Ellen
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo Miranda en Heleen, inmiddels hebben jullie beiden de ablatie ondergaan. Hoop dat alles goed gaat. Met mij gaat het nog steeds goed. In juli krijg ik als het goed is nog een keer een oproep om 48 uur met een kastje te lopen. Als dat goed is dan ben ik hartpatiënt af volgens de cardiologie. Vanaf januari mocht ik al stoppen met de bloedverdunners. Sinds september 2020 (ablatie) 1 of 2 keer een paar seconden dat ik dacht de aanval begint maar niet doorgezet. Gebruik nu nog wel dagelijks 10 gram l glutamine en magnesium. Hoop dat dit zo blijft natuurlijk al heb ik best wel veel stress van alle corona toestanden. Onlangs zelf corona gehad, notabene besmet geraakt door iemand die in februari haar 2e vaccinatie heeft gehad. Ben anderhalve week ziek geweest. Dit heeft echter niet tot BF geleidt. Ik laat mij voorlopig ook niet vaccineren. Vind het risico op bijwerkingen te groot. Ga eerst maar eens afwachten.
Hoop voor jullie beiden dat jullie over drie maanden kunnen zeggen dat het BF weg is. Hou ons op de hoogte, vriendelijke groet, Ellen