#14859
Frans
Deelnemer
Up
0
Down
::

Maand 6 na de Cryoablatie.

Het is nu 6 maanden na de Cryoablatie i.v.m. AF en 4 maanden sinds ik Glutamine gebruik.
Voor als nog gaat alles voorspoedig praktische geen onrust/overslagen meer. Soms als ik mij niet lekker voel zijn de overslagen fractioneel meer mag geen naam hebben.
Wat mij wel opvalt is liggen op m.n. rechter zijde in bed creëert totale rust. Indien ik (niet altijd maar soms) op m.n. linkerzijde lig iets last van overslagen. Hartritme is dan vrij normaal in de 70 soms iets in de 80 bpm maar valt volgens m.n. Cardiosecure meting binnen de referentie meting voelt ook niet heel vreemd kan er goed mee leven.

Tot nu toe geen enkele terugval ook niet voor tijdens en met name na zware sport inspanningen.
Het Glutamine gebruik is nog steeds 10 gram per dag. Echter s’avonds neem ik 5 gram al voor 9 uur in minimaal 2 uur na de avond maaltijd dit om onrust in m.n. maag te voorkomen vlak voor naar bed gaan. Het gebruik van Glutamine geeft mij een goed gevoel meer zelfvertrouwen dat ik iets doe om potentiële recidiven te voorkomen. Middels onderzoek en onze ervaringen hoop ik dat er voor ons allen een oplossing gaat komen.