Homepage Forums Heb ik de hartritmestoornis boezemfibrilleren? Premature Ventriculaire Contracties (PVC) Reageer op: Premature Ventriculaire Contracties (PVC)

#5636
Jolanda Marijke
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hoi Jany,

Ik moest van m`n huisarts weer terug naar de cardioloog, omdat ze een doorverwijzing had gegeven voor onderzoek-diagnose-behandeling. Die laatste ontbrak. Tijdens het 2e consult was de cardioloog nu wel vriendelijk en heeft alles goed uitgelegd. Ik ben nu over op Propranolol Retard 80 mg. Dit gaat nog verrassend goed. Wel kan ik in de toekomst hier doorheen gaan en dan heeft hij nog veel alternatieven.
Hij raadde ook een supplement aan: Tromcardin, met meerdere stoffen die goed werken bij de hartritme stoornis. Deze is alleen in Duitsland verkrijgbaar. Omdat ik meerdere medicijnen gebruik, wilde ik weten of ik dit erbij mag gebruiken. Het middel is nu iets anders geworden en heb ik voorgeschreven gekregen via een Orthomoleculair therapeut. Die pakt de disbalans verder aan met natuurlijke producten, dus misschien schiet ik er wat mee op.

Dat is wel pittig wat jij er allemaal bij hebt! Infarcten zijn niet mis, ik hoop dat je goed geholpen gaat worden en dat je medicijnen kunt krijgen die je goed kunt verdragen!