#5564
Ellen
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo allemaal, ik zal mij even voorstellen. Ik ben Ellen 57 jaa. Sinds november 2019 boezemfibrilleren vastgesteld. In 2018 2x een aanval gehad. Veel stress ervaren de afgelopen jaren. Eind 2018/tot april 2019 veel gewandeld, elke avond na het eten. Geen boezemfibrilleren gehad. Dit is echter in het slop geraakt. Halverwege 2019 na veel stress en een pizza boezemfibrilleren. Daarna elke 3 tot 4 weken een aanval die stress gerelateerd was of iets te maken had met mijn nervus fagus. In november boezemfibrilleren vastgesteld. Daarna door stress steeds vaker een aanval. Het gaat toch tussen je oren zitten. Eind december begonnen met 2x daags 5 gram lglutamine en 2x daags magnesium orotaat. Ik probeer te accepteren dat ik boezemfibrilleren heb. Dit verminderd de stress. Verder elke dag na het eten een half uur tot 3 kwartier stevig lopen. Werkt ontstressen. Afgelopen weekend door stress/paniek een aanval boezemfibrilleren. Alleen was deze aanval veel milder dan de vorige aanvallen. Hartslag kwam niet boven de 100. 25mg snel werkende metropolol ingenomen (pil in de pocket) en rustig door blijven gaan met mijn bezigheden. Na 4 uur was het weg. Nu heb ik glutamine verhoogd naar 2 x 10 gram per dag en ben ik benieuwd of het nog verder gaat verbeteren. Overigens slik ik op dit moment alleen een bloedverdunner. Ik reageer nogal heftig op de metropolol. Na 2 dagen 25gram metropolol kon ik de trap niet meer op. Dus nu alleen voor nood de snel werkende metropolol. Groet Ellen