Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen leven met boezemfibrileren Reageer op: leven met boezemfibrileren

#5535
jaap s
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo Wilma en Tonno,

Jullie moeten dit bericht maar even lezen, stond in de volkskrant zie link:
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/nieuw-aanknopingspunt-voor-behandeling-hartritmestoornis
Na dit gelezen te hebben zag ik het verband tussen dit onderzoek en het onderzoek L glutamine die op dit moment
gaande is ,ben ook heel benieuwd naar de resultaten die eind 2019 volgens de onderzoekers klaar waren.
Wat betreft mijn klachten tijdens het boezemfibrileren zijn duizeligheid ,kortademigheid ,vermoeidheid,hoge onregelmatige hartslag.
Maar wat ook een wel leuke bijkomstigheid is ,als het boezemfibrileren voorbij is dat ik een enorme opluchting voel
en daar weer even energie van krijg, beetje hetzelfde gevoel na een uurje intensief sporten (endorfine)??
Ben er ook wel achter dat je tijdens het boezemfibrileren het beste….mits mogenlijk natuurlijk je aandacht wat moet verleggen naar wat rustige bezigheden werkzaamheden waar je rustig van wordt….passief worden trickert je hart ook niet echt om weer in zijn ritme te komen.
Desalnietemin blijft een vervelende kwaal….maar vindt dit soort berichten wel heel positief!!En blijkt mischien toch ook wel uit dat het toch niet alleen een technisch mankement is,en mischien op te lossen is met bv L glutamine.

Hartelijke groet Jaap.