Homepage › Forums › Boezemfibrilleren en behandelingen › Welke onderzoeken en behandelingen nodig? › Reageer op: Welke onderzoeken en behandelingen nodig?
Net een heel verhaal hier getypt..sluit ik de pagina per ongeluk..grr…
Maar hoi! Ik herken veel van jouw verhaal in mijn eigen. Ik ben 36 jaar en bij mij is het een maand geleden vastgesteld. Ik had het blijkbaar al jaren maar wist niet dat het dit was en de dokter dus ook niet…althans ze konden het nooit vangen tot een maand terug toen mijn man 112 heeft gebeld..230 hs pm. ( Een week ervoor ben ik geopereerd aan een acute blindedarmontsteking, blijkbaar was dit mijn trigger).
Van 1 aanval per jaar is het afgelopen maand verergerd..ik heb nu aanvallen om de dag/dagelijks van 3/4u. Hs is dan ca. 118 dus wel te hoog maar dat vreselijke gevoel en die hartkloppingen…ik wil er vanaf! Nu slik ik 100mg metropolol en Flecaïnide 200mg maar helaas breekt het daar nog door heen. A.s. vrijdag weer contact met mijn cardioloog over het verhogen van de medicatie en het effect, werkt het niet krijg ik een ablatie.
Eigenlijk ben ik nog niet heel goed op de hoogte van alles…maar voor mij belangrijk met een jong gezin dat die klachten weg zijn…het is zo vermoeiend.
Ik heb ook tig keer gehoord dat ik zo jong ben en dat het niet vaak voorkomt etc. Maar nu? Waar komt dit vandaan eigenlijk, wordt dat ook onderzocht? Het komt niet in mijn familie voor.
Ik hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt..ik vind het persoonlijk erg interessant wat ze bij jou gaan doen dus bedankt voor het delen!