Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Pulsed Field Ablation (PFA) Reageer op: Pulsed Field Ablation (PFA)

Evelien
Deelnemer
Up
0
Down
::

Dag Ritha,

Wat fijn dat je een update geeft en dat het goed gaat! Hier gaat het wisselend. Eigenlijk ging ik erg goed op de medicatie. Hierdoor had ik maar 1 aanval per maand. Om die reden had ik de afspraak met de cardioloog om het nog een paar maanden aan te zien. Nu ben ik sinds kort tinnitus aan het ontwikkelen en deze wordt steeds erger. Ik begreep niet hoe dit zo plotseling kan ontstaan en ben op zoek gegaan naar mogelijke oorzaken. Het blijkt dat dit een bijwerking kan zijn van de bloeddrukverlagende die ik slik. Om te voorkomen dat dit steeds erger wordt is het echt belangrijk dat ik zo snel mogelijk van de medicijnen af kom en dus een ablatie krijg. Gelukkig begrijpt de cardioloog dit en heb ik vanochtend bericht gekregen dat ik in de komende weken ingepland wordt. Daar ben ik erg blij mee hoewel ik ook verschrikkelijk opzie tegen de ingreep. Dat ik op zie tegen de ingreep was ook de reden dat ik het nog een paar maanden had willen uitstellen, maar ik ben nu toch wel erg blij dat het gaat gebeuren. Ik ben overigens erg tevreden met het OLVG en de cardioloog waar ik loop. Ze is jong, vriendelijk en kundig en reageert snel en adequaat op mijn vragen. Wordt vervolgd!