Homepage Forums Leven met boezemfibrilleren Boezemfibrilleren na bepaalde voeding? Reageer op: Boezemfibrilleren na bepaalde voeding?

Anoniem
Inactief
Up
0
Down
::

Ik heb sinds 2005 boezemfibrilleren en tot nu toe 12x gehad, meestal ‘s-ochtends. Ik heb altijd het medicijn flecainide bij me en wanneer ik deze inneem is de klacht binnen 2 uur weg. Ik rook en drink niet en let op mijn eten, drink alleen maar thee zonder theine. Twee weken geleden een bepaalde kalmerende kruidenthee gedronken en slecht geslapen door kou. ‘s-Nachts 2x een melding gehad op mijn I-watch dat mijn hartslag 10min 36 is geweest. Na het ontbijt (2 boterhammen jam) werd ik door mijn zoon naar Breukelen gebracht voor een workshop op het landgoed Nyenrode. Onderweg werd mijn kleindochter wagenziek en moest overgeven. Nadat ik ben uitgestapt en mijn zoon een beetje heb gerustgesteld, kreeg ik een kwartier later een aanval. Ik heb geen idee wat de oorzaak was, was het de slechte nachtrust in combinatie met de kruidenthee of het ‘stress’moment met mijn zoon en kleindochter. Gelukkig was het na 1u45m voorbij en heeft mijn vrouw me opgehaald.
Mijn vraag aan jullie of het verstandig is om na een aanval direct weer de draad op te pakken of doen jullie het even rustig aan.