tjintaa
Deelnemer
Up
0
Down
::

beste Arrien,
ik ben hier niet heel vaak meer, dus zie je bericht nu pas.
voordeze supplementen had ik gemiddeld 2-4 aanvallen van bf per jaar met een gemiddelde duur van 12-16 u, maar incidenteel ook wel eens langer dan 24 u. diverse cardioversies gehad in het verleden.
mijn boezemfibrilleren wordt in de loop der jaren alleen maar minder, terwijl altijd gezegd wordt, dat het meer wordt.
het merk maakt niet uit.
ikzelf gebruik geen capsules maar poeder met maatschepjes. die koop ik in vrij grote hoeveelheden voor een fractie van de prijs van capsules.
ik slik geen reguliere medicijnen, ook geen bloedverdunners. dat laatste omdat ik veel supplementen gebruik die bloedverdunnend werken en die ik echt wil kunnen blijven nemen.
heel soms, meestal als ik toch p.o. smaakversterker e621binnen heb gekregen, krijg ik nog wel eens bf, maar dat is altijd na 2-6 u over. ik ga ook zeker de suggestie opvolgen om antihistaminica te gebruiken bij een aanval van bf.
tot nu toe neem ik als bf er toch ff doorheeb komt een extra dosis van al mijn poedertjes…
zoals ik het zie blijft het een persoonlijke zoektocht naar wat voor jou het beste werkt.
ik ben heel tevreden met mijn poedertjes.