Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Pulsed Field Ablation (PFA) Reageer op: Pulsed Field Ablation (PFA)

Shelly
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hi Ritha,

Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is bij jou. Kan me voorstellen dat het wel een teleurstelling is.
Ik ben erg benieuwd wat jouw ideeen en van andere leden hier zijn over de MRI toepassing bij ablatie. Ik wil gaan voor de grootste slagingskans, en twijfel dus een beetje welke techniek dan goed is. Ik wil natuurlijk voorkomen dat ik voor een 3e of 4e keer moet.

Nog een vraagje. Weet iemand op basis waarvan ze zeggen : de ablatie is gelukt? Zien ze dat op een ecg? Ik moest 2.5 maand na mn ablatie terugkomen en kreeg te horen dat het gelukt was. Ik weet niet waarop dit gebaseerd was. Ze hadden wel een simpel ecgtje gemaakt. Toen mocht ik afbouwen met medicatie en dat ging mis. Nu wordt ineens gezegd: de ablatie is niet gelukt?! Was het dan nooit een ander ecg geworden of is het daar niet op te zien? Of is deze weer terug naar oud geslagen? Benieuwd naar jullie ideeen waar die uitspraak op basis van gedaan wordt.