Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Pulsed Field Ablation (PFA) Reageer op: Pulsed Field Ablation (PFA)

#18092
Ritha
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hoi Evelien,
Bij mijn afspraak met de anesthesist, wilde hij even in mijn keel kijkenšŸ˜‰ dus ik gelijk vragen, want als ik ergens het Spaans benauwd van krijg zijn dat inderdaad slangen in mijn keel net als jij. Hij wilde dat alleen weten voor noodgevallen en ik zou dan zowiezo slapen, dus geen probleem want hij verzekerde mij dat het 96 % niet nodig zou zijn. Fysiologische onderzoek is ook niet nodig omdat het ook 96 % van de gevallen bij de longvenen vandaan komt en die worden alle vier met electroporatie gedaan. Ik zou zeker voor de fara wave pulsedfield ablatiebehandeling gaan, ze zeggen ook dat die veiliger is. Wachttijd kan lang zijn maar je kan altijd aangeven dat als er iemand uitvalt ze jou kunnen benaderen.
Ik ben precies een week geleden geholpen en merk dat ik steeds meer energie krijg. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke verhaal maar ik hoop dat je er wat aan hebt šŸ€ groetjes Ritha