Homepage Forums Heb ik de hartritmestoornis boezemfibrilleren? Boezemfibrilleren en lichaamshouding Reageer op: Boezemfibrilleren en lichaamshouding

Japio
Deelnemer
Up
0
Down
::

Dag Jet,

Dank voor je bericht. Wat vervelend dat de ablatie niet goed heeft uitgepakt. Ik sta op de nominatie voor een ablatie bij het OLVG en wacht op een oproep voor een gesprek.
Ondertussen blijf ik nog zoeken naar verlichting van de klachten. Inmiddels al enige maanden gestopt met alcohol, helaas zonder resultaat, al bevalt het verder wel goed. Omdat de klachten vooral toenemen met een opgeblazen gevoel ben ik nu begonnen met afvallen. Dat lijkt wel verbetering te geven. Verder slik ik sinds kort magnesium in combinatie met taurine. Baat het niet dan schaadt het niet! Verder heb ik een half jaar Sotalol geslikt, maar na klachten van neerslachtigheid en angst ben ik sinds kort begonnen met Atenolol. Even zien of dat beter werkt.
Maar ik ga er van uit dat de verstoring van de elektrische geleiding er nu eenmaal zit. Op internet lees ik dat dit soort symptomen zouden duiden op vagal atrium fibrillation. Daar is heel wat over te vinden. Ook informatief op YouTube: York Cardiology.