Homepage Forums Vrouw en boezemfibrilleren Erfelijkheid en boezemfibrilleren Reageer op: Erfelijkheid en boezemfibrilleren

#17703
Ritha
Deelnemer
Up
0
Down
::

Na anderhalf geen boezemfibrileren meer te hebben en me redelijk goed voelde met sotalol 40 mg 2 x daags nu weer helemaal mis. Sinds een paar mnd ga ik weer door de medicatie heen en zelfs met 3x 40 mg. Was bezig met de l glutamine, maar heb een aantal dagen geleden pijn op mijn borst gekregen en achter de schouderbladen, het trok door de oksels. Ik lag rustig te slapen maar mijn man had die avond boezemfibrilleren en midden in de nacht is hij bij de toilet ingestort. Ik hoorde een klap en schrok enorm, 112 gebeld ik liep heen en weer en kreeg veel pijn. Ben nog achter de ziekenwagen aangereden en in het ziekenhuis constateerden ze dat het niet goed ging en werd ik ook opgenomen. Mijn man werd gecontroleerd op eventueel bloeding door de val en hij knapte op, daarentegen kwamen ze mij vertellen dat ze enzymen zagen wat erop wees dat ik waarschijnlijk iets van een infarct had. Alles was een rollercoaster, mijn man mocht naar huis en ik ben eerst gekatheteriseerd daarna gedotterd en twee stents gezet. Nu weer thuis en wachten op hartrevalidatie. Ik ben totaal van slag maar geef de moed niet op.