Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Aanhoudende klachten na ablatie Reageer op: Aanhoudende klachten na ablatie

#17192
Marcel
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hoi Afip Forum,

Ik loop al een tijdje rond met Boezemfibrilleren en heb een 3-tal cardioversie’s gehad. Afgesloten met hartrevalidatie.
Ik slik nu nog steeds een aantal medicijnen, zoals Metoprolol en Flecainide om ritmestoornissen te onderdrukken.
Begin September heb ik een Ablatie operatie gehad. De eerste week had ik af en toe last van een ritmestoornis, maar daarna was het weg. De cardioloog vertelde dat ik eind september kon stoppen met Flecinide.
Dat heeft andere halve week geduurd, toen kwam het ritmestoornis af en toe terug met een drukkend gevoel en lichte pijn op de borst. Contact gehad met het hart-long centrum en ik kon weer beginnen met het slikken van Flecainide. De klachten werden weer minder.
Laatste dagen/weken ben ik weer aan werk en nu valt het mij de laatste tijd op dat ik weer druk en pijn/streek in de hartstreek voel. Het is weer hetzelfde gevoel als wat ik voor de ablatie operatie ervaarde.
Nu is mij vraag kan het wat anders zijn of is het weer het hartritmestoornis wat op speelt. Zijn er mensen die dit ook zo ervaren (hebben)?