Homepage › Forums › Boezemfibrilleren en behandelingen › Eigen toepassingen › GeranylGeranylAceton (GGA) Selbex › Reageer op: GeranylGeranylAceton (GGA) Selbex

Mijn ervaring met Teprenone capsules 50 mg for gastritis and ulcer (Selbex, geranylgeranylacetone),
Sinds begin juni 2025 ben ik begonnen met het nemen van GGA, de normale dosering van 3x per dag naar een maaltijd, dit heb ik 4 weken gedaan en daarna ben ik overgegaan naar 1x per dag voor het slapen gaan. Mijn AF aanvallen zijn bijna terug naar nul en als er een aanval is duurt het minder lang. Daarvoor had ik soms 3x per week een hele dag last van AF. Dus het lijkt te helpen bij mij maar helaas er vanaf ben ik nog niet. Ik heb mijn cardiloog gevraagd of het okay was om dit medicijn te gebruiken en hij vond dat goed.
Ik weet niet of het de bedoeling is om het blijvend in te nemen, wie kan daar iets over zeggen?
Verder merk ik dat verkeerde voeding/drank bij mij nog steeds een AF kan triggeren, als er bijvoorbeeld veel suiker in zit of MSG/E621.
Ik hoop dat meer mensen hun ervaring met GGA en/of andere oplossingen willen delen.
Bianca en haar team zijn super goed op weg om AF via een medicijn te blokkeren maar ik ben bang dat het zeker nog wel 10 jaar duurt voordat het hier in NL beschikbaar komt en elke keer als je AF krijgt wordt je hart slechter en gaat de aanvallen van AF meer worden is mijn ervaring totdat er een moment komt dat je permanent AF krijgt en dan ben je verder van huis vandaar dat ik mijn medicijn uit het buitenland heb laten komen. Ik was er zelf voor bereid om naar Japan toe te reizen om het daar in de winkel te kopen, alles om mijn gezondheid NU onder controle te krijgen.