Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Pulsed Field Ablation (PFA) Reageer op: Pulsed Field Ablation (PFA)

Bob
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hi Evelien – in antwoord op je vragen:
* Wachttijd bij Antonius cardiologie intake was twee weken. Ik heb bij de poli aangegeven dat ik flexibel ben: ze konden mij inplannen als iemand uitviel. PVI was een maand na cardioloog
* Mijn ervaring was erg goed, ten opzichte van zkh hier lokaal. Cardioloog stelt diagnose en die was niet veranderd, staat ook in je EPD. Antonius heeft goed imago voor uitvoeren PVI. Net als OLVG
* Je kunt aangeven bij je huidige cardioloog dat, voor kwaliteit van leven, je graag snel een nieuwe PVI wil en je andere ziekenhuizen overweegt. Je kan je zorgverzekeraar vragen om hulp, je kunt ook zelf wachttijd vinden op internet of even poli bellen om dat te vragen. Je huisarts maakt dan een nieuwe verwijzing en daarmee kun je door

Als je het nog niet gedaan hebt: bouw een band met de plannersop de poli. Er vallen weleens patienten uit en zij willen die gaten vullen. Als ze je ‘kennen’ en je flexibiliteit weten, kan dat echt de zaak bespoedigen.

Als je specifieke vragen hebt, mag Jorinde mijn email adres aan je geven. Hoop dat je je snel beter voelt.

Grtz,
Bob