Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen leven met boezemfibrileren Reageer op: leven met boezemfibrileren

#5563
Ellen
Deelnemer
Up
0
Down
::

Beste Jaap, sinds november 2019 aanvalsgewijs boezemfibrilleren vastgesteld. Ook ik heb in de afgelopen jaren veel stress gehad. Door het de aanvallen boezemfibrilleren kreeg ik nog meer stress waardoor de aanvallen steeds vaker kwamen. Ik probeer mijn stress aan te pakken door te accepteren dat deze aanvallen kunnen komen en door elke avond een flink stuk te gaan lopen. Verder ben ik eind december begonnen met 2x daags 5 gram glutamine en slik ik magnesium orotaat 2x daags 500 gram. Afgelopen weekend kreeg ik door stress weer een aanval van boezemfibrilleren. Deze keer was de aanval veel milder dan daarvoor. Ik ben een eind gaan lopen en heb 25 mg snel werkende metropolol ingenomen. Na een 4 uur was het weg. Ik ben er van overtuigd dat stress een enorme uitlokken en veroorzaker is van boezemfibrilleren. Inmiddels heb ik de glutamine opgehoogd naar 2 x 10 gram per dag. Ben benieuwd of het nog verder gaat verbeteren. Groet Ellen