#5679
Ellen
Deelnemer
Up
0
Down
::

Beste allen,
De laatste weken heb ik steeds om de 10 a 11 dagen een aanval van boezemfibrilleren. Vind het vreemd dat ik vaker op het forum lees dat er bij verschillende lotgenoten een min of meer vaste periode tussen de aanvallen zit.
Gisteravond heb ik laat gegeten een kleine pizza, en nog wat gesnoept (chocolade) prompt kreeg ik rond half 10 last van boezemfibrilleren. De keer daarvoor 10 dagen geleden kreeg ik een aanval op de skipiste toen we bijna klaar waren met skieen rond half vier. (laatste dag skieen, iedereen heel gebleven) Dagen daarvoor volop geskied, nergens last van gehad.
Het lijkt erop dat na een ontlading (emotioneel) of laat en verkeerd eten er een aanval volgt. Door de glutamine zijn de aanvallen wel minder heftig. Ik neem dan wel een snelwerkende metropolol in (25 mg) en doe rustig aan. Na een uur of 8 a 10 is het dan wel weg. Het blijft psychisch een lastige situatie omdat je er toch ongemerkt veel mee bezig bent. Al hoewel het wel beter gaat door te proberen dit te accepteren. Zijn er mede lotgenoten waarbij de pauzes tussen de aanvallen langer gaan duren? Ik gebruik nu vanaf eind december glutamine?
Hartelijk groeten Ellen