#5665
Dicko
Deelnemer
Up
0
Down
::

Ik ben nu een 2 weken L-Glutamine aan het gebruiken. Gelukkig heb ik bij Bulkpowders een redelijk goedkope manier om het aan te schaffen gevonden. Ik had eerst capsules van 500mg p. st.. Om dan 10 Gram in te nemen moet ik 20 capsules slikken. Niet te doen. Met het poeder in een glas water gaat dat veel makkelijker. Met een kook/keuken weegschaal prima te doen. Leeg glas wegen, 10 gram poeder erbij roeren en klaar. Tot op heden geen echte klachten van gebruik. (2x daags 10 gram). Wel een klein beetje vreemd buik “gevoel”. (Ik wil het geen pijn noemen). Na het lezen in dit forum over de situatie bij andere deelnemers zijn mijn BF aanvallen niet extreem te noemen. Gemiddeld ongeveer 1x per maand. Is meestal na 2 á 3 Flecaïnide tabletten binnen 48 uur over. Het vaakst ontstaat het na stevig kluswerk in huis of tuin. Wel al sinds 2005, dus nu 15 jaar “last”.
Ik heb niet de indruk dat het “erger” wordt. In 2005 en 2006 ben ik een paar keer met spoed en ambulance naar (toen nog) Zuiderziekenhuis gebracht. Na een avond (5 á 6 uur) infuus met medicijn kon ik dan weer naar huis.
Bij die eerste aanvallen was mijn hardslag over de 200 bpm. Ook zeer angstig gevoel en paniek. Tegenwoordig gaat de hardslag niet hoger dan ongeveer 170 bpm en zeer onregelmatig. Ik wordt dan ook niet meer angstig. Maar meestal komt het s’avonds en kan ik dan een nacht niet goed slapen. Ik ben met pensioen en kan dus nu na een “aanval” een paar dagen bijkomen. Ik hoop ten zeerste dat de L-Glutamine gaat helpen. Ik gebruik als medicijn alleen Flecaïnide en alleen tijdens een”aanval”.
Ik houd jullie in dit forum op de hoogte van met bevindingen met het gebruik van L-Glutamine. Tot zover. Groet, Dick