#5634
Hubert De Mey
Deelnemer
Up
0
Down
::

Mijn geval is bijna 100% gelijk aan het uwe. Ik heb ook flecainide gebruikt, maar afgebouwd omdat het even hielp, maar daarna sneller terugkwam. Ik neem enkel nog lisinopril 10 mg voor de bloeddruk, acenocoumarol, en ben al toe aan mijn vijfde bokaal l-glutamine in poedervorm. Ik neem de volle dosis. Die bokalen zijn relatief goedkoop te krijgen bij Holland & Barrett. Ik heb de indruk dat het werkt, omdat het niet erger wordt, en ik de indruk heb dat de aanvallen minder heftig zijn. Wat ik wel nog doe, is een snelwerkende betablokker innemen voordat ik een grote inspanning ga doen, zoals bv 18 holes golfen als de temperatuur boven de 25 graden is. Maar het blijft aanmodderen. Ook voor de artsen. Omdat het ook bij mij slechts gemiddeld om de drie weken voorkomt, is het moeilijk om veel te experimenteren.
PS: ik heb wel een ablatie gehad. Toen ging het vier maanden goed. Daarna begon het weer als voorheen, met dit verschil: vóór de ablatie kreeg ik de aanvallen meestal in rust, om 5 uur ‘s nachts. Na de ablatie kreeg ik ze bij inspanning. Ook niet leuk.