#5632
Dicko
Deelnemer
Up
0
Down
::

Ik heb sinds 2005 last van atriumfibrilleren. Dus al 15 jaar nu. Bij mij treed het vooral op NA heftige inspannig. Tijdens lijkt er niets aan de hand. Echter, na een aantal uren klapt dan de stoornis erin en gaat de hartslag naar 170/180. Zeer onregelmatig ook. Ik neem dan (en alleen dan) medicijn flecaïnideacetaat 100mg. Die werkt heel traag, dus na een paar uur nog een. Gemiddeld heb ik één keer per maand een “aanval”. Ook na veel stress en mogelijk na een paar glazen wijn gebeurt het weleens. De stoornis is na 1, 2 of 3 capsules en vaak binnen 20 uur wel over. De cardioloog van Ikazia wilde na onderzoek in 2017 mij 4 verschillende medicijnen elke dag laten slikken. Dat heb ik dus niet gedaan. Ik gebruik dus de flecaïnideacetaat alleen indien de stoornis optreed. Nu wil ik de L-Glutamine gaan proberen. Heb ik besteld, maar docering per tablet is slechts 500mg. In het onderzoek is sprake van 20 gram en 10 gram! Dus heeft die 2 gram per dag (4x500mg) dan wel enig effect? Als ik 30 gram per dag wil “kopen” wordt het wel heel erg duur. Graag jullie reactie. Groet, Dick (leeftijd 68 jaar).