Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Mijn ervaringen met BF Reageer op: Mijn ervaringen met BF

#5630
Louise
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hoi allen, 5 maand geleden werd er omwille van voorkamerfibrillatie een cryoabltie uitgevoerd. Bij het ontwaken na de ingreep had ik scherpe pijn bij het inademen. De cardioloog vertelde dat dit een normaal gevolg kan zijn tgv de wondjes bij littekenvorming. Enkele dagen later kreeg ik alsmaar meer last bij het inademen, droge hoest, praten was erg moeilijk. De cardioloog gaf me medicatie tegen pericarditis maar dit maakte geen verschil. Ondertussen heb ik verschillende onderzoeken gehad als echo hart, CT scan longen, en hierop is er niets op te merken. Ondertussen, na 5 maand gaat het wel beter, fysiek minder beperkt, ‘s ochtends minder gevoelig maar geleidelijk komt het weer op, bij inspanning en vermoeidheid blijft het inademen gevoelig, voelt nog steeds geïrriteerd, sporadisch nog droge hoest. De pneumoloog vertelde me geduld te hebben, maar toch ongerust hoe langzaam dit evolueert, of het helemaal verdwijnt… Indien herkenbaar hoor ik graag jullie verhaal!