#5418
Heleen
Deelnemer
Up
0
Down
::

Beste allemaal, dank nog voor de interessante bijeenkomst afgelopen zaterdag. Toch weer een en ander opgestoken. Ik kon helaas niet helemaal tot het einde blijven. Dan nog een vraag: ik neem sinds de zomer L-Glutamine van Bonusan. Volgens mij helpt het want ik heb minder aanvallen AF dan voorheen. Maar het is nog te kort om er conclusies aan te verbinden voor mij. Ik wil wel doorgaan, alleen ….krijg ik darmklachten van de Glutamine. Is dat een bekende bijwerking? Ik wil nu de pot bijna op is van een ander merk proberen of zijn er andere tips zoals innemen met bepaalde andere voedingsstoffen of juist voor of na het eten? Ik neem nu 10 mg in de ochtend en 10 mg in de avond. Als ik stop dan houden de darmklachten ook op dus die zijn wel gerelateerd, denken de huisarts en ik. Ik probeer de Glutamine Plus of de _-Glutamine van Fresenius Kabi te krijgen maar dat is me tot nu toe niet gelukt, omdat ze alleen aan ziekenhuizen en zorginstellingen leveren. Welke merken gebruiken jullie en bevallen die?
Hartelijke groeten Heleen