#5409
tjinta
Deelnemer
Up
0
Down
::

hallo,

ik ben nieuw op het forum. mijn naam is Tjinta. ik ben 67 jaar en heb bf ( laf) vanaf 2006. meestal slechts 1 à 2 x per jaar. diverse cardioversies gehad. medicatie verdraag ik niet. 1 x flecainide infuus gekregen. daar ben ik bijna in gebleven. wel antistolling gekregen ( xarelto) en heb die ook tijdje proberen te gebruiken, maar verloor mijn motivatie door bijwerkingen en omdat ik dus maar weinig aanvallen heb. voorheen duurden mijn aanvallen lang, wel tot 36 uur, maar ik heb een behandelprotocolletje ontwikkeld ( ben zelf arts alternatieve geneeswijzen) waarmee ik er nu meestal in 2 a 3 uur weer vanaf ben. omdat ik altijd super goed voel wanneer het begint, neem ik wel voor de zekerheid een antistolling pil bij start aanval.
verder vertrouw ik op mijn voedingssupplementen die voor een flink deel ook al antistollings activiteit hebben.
ik vind het heel interessant om alle verhalen hier te lezen. ieder moet toch heel erg zijn/ haar eigen weg zoeken hierin.
mij is bv wel een ablatie aangeboden, maar ik vind dat nogal een stap als je maar zo weinig aanvallen hebt als ik.
mijn triggers zijn; e621 en roemheld syndroom ( opgeblazen gevoel na het avondeten).
in het verleden ook flink overgewicht en hoge bloeddruk. daar wordt nu hard aan gewerkt ;-).
van de glutamine had ik nog niet eerder gelezen of gehoord. vond het bij een zoekactie op internet. wat een openbaring!
natuurlijk direct toegevoegd aan mijn regime.
heel voorzichtig begonnen, vanwege mijn overgevoeligheid voor e 621.
direct na de eerste dosis vlak voor het slapengaan een super rustige nacht. want ook al heb ik maar heel weinig bf aanvallen, ik heb wel veel onplezierige hart sensaties.
overslagen,bonken etc. dat heb ik vanaf de eerste kleine dosis al niet meer. halleluja!
effect op bf, kan ik natuurlijk nog niks over zeggen. ik hoop, ik hoop, ik hoop.
want ook bij weinig aanvallen is de impact enorm. altijd die angst dat het komt vooral op ongelegen momenten; kerst, verjaardagen, etc etc.
voor nu een hartelijke groet,
Tjinta

vraag; is selbex, cq gga in Nederland te koop?