#4608
marco
Deelnemer
Up
0
Down
::

Goeden dag, en tevens de beste wensen voor dit nieuwe jaar.
Even als Susanne heb ik met veel belangstelling zitten lezen en ook ik heb een aantal vragen.

Na constatering hoge bloedruk en verwijzing van HA naar de cardioloog heeft deze een aantal onderzoeken afgerond waaruit blijkt dat er technisch gezien niets mis is met mijn hart maar dat ik wel last heb van boezem flutters .
vast gesteld bij een controle ecg waarna er een medicatie via infuus is toegepast ( 3 x ) met na verloop van tijd een sinus.
Hierna heeft hij mij verapamil voorgeschreven daar ik niets wilde horen van een ablatie vanwege ziekenhuis angst (te veel als kind in het ziekenhuis gelegen).
Bij de volgende controle en bijkomende stress direct weer een flutter,… etc etc
Nu merk ik door focus op het ritme en zeer veel stress dat het hart soms versneld ( s’ochtends en s’avonds ) maar dat het tussen door gewoon een normaal ritme heeft. waarbij er ook voor de laatste controle veel periodes zijn geweest waarbij ik me niet meer kan herinneren of dat ik flutters had.

De Vraag : hoe is jullie ervaring met ablatie ( ik ben als de d… voor de ingreep ) en of zou andere medicatie dan wel L-glutamine een gunstig effect kunnen hebben.
Ik begrijp dat flutter en fibrilleren verschillend zijn maar wilde dit toch even aan jullie voorleggen.

Dank voor jullie reactie

marco