Homepage Forums Vrouw en boezemfibrilleren AF/tachycardie 39 j. Reageer op: AF/tachycardie 39 j.

#4565
Marit
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo allemaal,
Hier mijn verhaal… ben een 43 jarige vrouw met twee jonge kinderen. Afgelopen juni kreeg ik een ontsteking in mijn ruggenmerg waarbij ik uitval had van onder mijn navel. MRI scan gehad en een lumbaalpuncie pfff goed ziek van geweest.
Mijn eerste aanval van boezemfibrilleren heb ik in de zomervakantie gehad nadat ik een beetje opgeknapt was van die punctie. Veel cola en koffie gedronken dus dat was de oorzaak. In september weer een aanval gehad, bij mij komen ze zodra ik savonds de trap oploop en wil gaan slapen , maar de huisarts. Die constateerde een verhoogde hartslag,bloeddruk en wat verhoging. Een virus dacht ze.. Ik had ook veel last van maag en darmen. Oke, dacht ik zou best kunnen. Twee weken later weer na friet en chocolade gegeten te hebben trigger? Zo heftig dat ik de huisartsenpost heb gebeld. Na een hartfilmpje zagen ze dat de hartslag onregelmatig was en te hoog. Dit duurde 7 uur en met medicatie is het weer regelmatig geworden.
De hartslag bleef aan de hoge kant, 95 slagen, vandaar sotalol om dr hartslag laag te houden maar geen bloedverdunners??

Heb nu 24 nov.een afspraak bij de cardioloog voor een echo en een fietstest.
Ben er niet zo gerust op….