#4534
Roelof
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo,
Ik ben een man van 50 leef gezond en sport regelmatig maar geen extreme duursport.
Vanaf juni weet ik dat ik af en toe last heb van BF.
Voorheen had ik ook af en toe een aanval maar wist ik niet wat het was, in juni duurde de aanval langer en ben ik uiteindelijk terecht gekomen op de hartbewaking en het ritme weer op orde gebracht met Bisoprolol.
Alle onderzoeken gedaan maar hart en bloeddruk was prima en ook de aders rond het hart zijn helemaal schoon dus geen onderliggende hartproblemen. Toch 2,5 mg Bisoprolol voorgeschreven gekregen maar daar ook weer mee gestopt omdat mijn hartslag en bloeddruk te laag werd.
Na drie weken weer een aanval gekregen en weer op hartbewaking op ritme gebracht maar nu met Tambocor.
Ook daarna moest ik dit blijven gebruiken, maar werd er behoorlijk depri van dus na een paar dagen op aanraden van arts mee gestopt.
Daarna geen medicijnen meer gebruikt maar wel begonnen met de Glutamine van Musclefarm, 5 gram per dag.
Daarnaast veel eieren, karnemelk en yoghurt(omdat daar volgens mij ook glutamine in zit).
Na ongeveer zes weken gebruik heb ik toch nog twee keer weer een aanval gehad, maar dan gebruik ik eenmalig Bisoprolol en Flecainide tegelijk dan binnen twee uur is het ritme weer normaal.
Mijn vraag is nu: is de 5 gram glutamine voldoende of is meer beter?
Hoe lang moet je glutamine gebruiken?
En zijn er nog nieuwe ontwikkelingen wat betreft het gebruik van glutamine om BF te voorkomen/genezen?

Groet Roelof