Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Ablatie Reageer op: Ablatie

#4484
Mary Waalkens
Deelnemer
Up
0
Down
::

Op 14 september a.s. sta ik ingepland in het St.Antonius in Nieuwegein voor mijn 3e ablatie. Helaas hebben de vorige twee ablaties niet voldoende resultaat gehad en heb ik in de afgelopen 18 maanden 12maal een cardioversie ondergaan. Volgens de behandelende cardiologen heb ik op dit moment geen andere keus dan het voor de 3e maal ableren in de hoop dat het nu wel voldoende resultaat heeft. Maar als ik dan lees over het ontkoppeld raken van de boezemwand en het evt. te goed genezen van littekens, slaat toch de twijfel toe. Ik hoop dat dat bij de komende ablatie misschien duidelijk wordt wat er bij mij speelt.
Sinds de laatste cardioversie zijn mijn medicijnen aangepast, de flecaïnide is stopgezet, metropolol is verhoogd en Lanoxin (digoxine) is toegevoegd. Daar lijk ik tot nu toe goed op te reageren.
Ben wel benieuwd naar de ervaringen van andere forumleden m.n. met ablatie en het gebruik van L-glutamaat
groet, Mary